Jaarrekening specialist (24-40 uur)
Nieuws 01 januari 2023

Jaarrekening specialist (24-40 uur)

Houd jij van cijfers en heb jij de juiste vakkennis? Wil jij MKB-ondernemers in hun kracht zetten? Dan is Michels Administratie & Belastingadvies op zoek naar jou!

Wegens de groei van Michels Administratie & Belastingadvies, een persoonlijk administratie- en belastingadvieskantoor voor het midden- en kleinbedrijf (MKB), zijn wij op zoek naar een Jaarrekening Specialist voor 24-40 uur per week voor ons kantoor in Capelle aan den IJssel 


Wat ga je doen?

Als Jaarrekening Specialist ben je als jaarrekeningmaker verantwoordelijk voor met name de samenstelpraktijk van het kantoor. De processen zijn gestroomlijnd en geautomatiseerd. Dat begint bij een strakke administratie, en samenstelwaardige administraties. Het opstellen van de jaarrekeningen is voor jou de kers op de taart. Daarnaast biedt dit jou de mogelijkheid om aan jouw collega's de juiste adviezen en goede begeleiding te geven. De invulling van het aantal uren van deze functie is bespreekbaar, zowel parttime als fulltime. 

Concreet kun je denken aan de volgende taken:
- Periodiek controleren van boekhoudingen 

- Opstellen van jaarrekeningen 

Optioneel:

  • - Opstellen van aangiften omzetbelasting 
  • - Opstellen van aangiften inkomstenbelasting (winst) 
  • - Opstellen van aangiften vennootschapsbelasting 
  • - Het onderhouden en adviseren van klanten (relatiebeheer) 

 

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

  • - Een aantrekkelijk salaris (+/- tussen de €2.500,- en € 4.000,- bruto o.b.v. fulltime dienstverband), passend bij jouw ervaring, kennis en kunde
  • - Een afwisselende baan met diverse taken
  • - Een prettige werkomgeving met een hecht team aan collega’s
  • - Leuke en ambitieuze ondernemingsklanten
  • - Pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • - 25 vakantiedagen en een volledige 13emaand
  • - Interne training- en opleidingsmogelijkheden, zodat jij in jouw kracht staat
  • - Veel flexibiliteit in werkuren en -dagen, Michels ondersteunt een goede work-life balance
  • - Dagelijkse verzorgde lunch op kantoor


Wat breng je mee als persoon?

  • - Een relevante afgeronde opleiding 
  • - Relevante werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré
  • - Gevoel voor cijfers en fiscale vakkennis 
  • - Bij voorkeur ervaring met Exact Online en Visionplanner
  • - Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden 
  • - Affiniteit met ICT / automatisering is een pé
  • - Tot slot heb je een servicegerichte, positieve en gedreven houding en interesse in jouw vak en de medemens


Meer over Michels Administratie & Belastingadvies
Bij Michels Administratie & Belastingadvies werken we hard, doen we wat we zeggen en zeggen we wat we doen, maar hebben we ook veel plezier. Dat maakt ons een inspirerende werkomgeving waar iedereen de ruimte krijgt om zichzelf te zijn en te ontwikkelen. Ook stellen wij onszelf continu de vraag: wat kan beter richting de toekomst? Dat houdt ons scherp en maakt ons een innovatief administratiekantoor.

Herken jij jezelf in dit profiel? En zoek je een inspirerende werkomgeving om jezelf verder te ontwikkelen? Stuur je motivatie en CV naar rianne@michelsbv.nl, ter attentie van Rianne van den Berg RB. 

Meer weten?
Kijk ook even op https://www.michelsbv.nl/over-ons/werken-bij-michels


NB. acquisitie door bemiddelingsbureaus wordt niet op prijs gesteld. 

* Verplichte velden