Teamleider/relatiebeheerder
Kennis 08 juli 2022

Teamleider/relatiebeheerder

 

Wegens de groei van ons kantoor, hebben we een openstaande vacature van teamleider/relatiebeheerder met ambitie. Dat je van cijfers houdt, is logisch. Als teamleider/relatiebeheerder versta je het vak. Je hebt veel administratieve en fiscale kennis en ervaring. Minstens zo belangrijk vinden we jouw sociale vaardigheden en ambities. Je fungeert namelijk als sparringpartner voor Rotterdamse MKB-ondernemers die op jouw advies vertrouwen. Daarnaast beschik je over ondernemersvaardigheden, inspireer en motiveer je collega’s in een coachende rol, ben je commercieel actief en heb je ambities om je verder te ontwikkelen. Kortom, je bent toe aan de volgende stap… Michels bied je deze kans! 

SAMEN TOEGEVOEGDE WAARDE BIEDEN

Oplossingsgericht en klantgericht werken is voor jou een vanzelfsprekendheid. Net als samenwerken en je afspraken nakomen. Bij Michels werken we hard, we doen wat we zeggen en zeggen wat we doen, maar we hebben ook veel plezier. Dat maakt Michels een inspirerende werkomgeving waar iedereen de ruimte krijgt om zichzelf te zijn en te ontwikkelen. Wij geloven namelijk dat je alleen toegevoegde waarde kunt bieden als je in je kracht staat. Bij Michels leven we in het hier en nu, maar kijken we ook naar de toekomst. Dat wil zeggen dat we onszelf continu de vraag stellen: wat kan er beter richting de toekomst? Dat houdt ons scherp en maakt ons een innovatief administratiekantoor. 

MEEDENKEN ALS SPARRINGPARTNER 

Genoeg over ons. Wat verlangen we van jou als teamleider/relatiebeheerder? Dat je er alles aan doet om jouw klanten én collega’s in hun kracht te zetten. Dat begint bij een strakke administratie, maar belangrijker: het juiste advies en goede begeleiding. Als sparringpartner denk je mee over de bedrijfsdoelen en ambities van jouw klanten, maar ook van ons kantoor. 
 
Wat betekent dat concreet? De belangrijkste criteria en vaardigheden op een rij: 
- een relevante afgeronde opleiding (Accountancy/Fiscale economie/BE/SPD) 
- relevante werkervaring in een vergelijkbare functie 
- leidinggevende kwaliteiten (van nature een inspirator en motivator)
- uitmuntende fiscale (vak)kennis 
- sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden 
- affiniteit met ICT / automatisering 
- een dienstverlenende instelling en servicegerichte houding 
- een echte teamplayer 
- tot slot ben je ondernemend en heb je misschien wel ambities als ondernemer

Wat ga je doen? De belangrijkste werkzaamheden op een rij:  
- (interne) controle van boekhoudingen 
- het opstellen van aangiften omzetbelasting 
- zelfstandig opstellen van jaarrekeningen
- zelfstandig opstellen van aangiften inkomstenbelasting (winst) 
- zelfstandig opstellen van aangiften vennootschapsbelasting 
- het onderhouden en adviseren van klanten (relatiebeheer) 
- fiscale werkzaamheden / opstellen overeenkomsten 
- interne begeleiding collega’s
- meedenken met bedrijfsdoelen Michels (lid management team)
 
Dit krijg je ervoor terug: 
- groeikansen in een dynamische omgeving
- goed salaris
- goede arbeidsvoorwaarden 
- een afwisselende baan 
- een prettige, inspirerende werkomgeving 
- leuke collega's en klanten 
- goede interne opleidingsmogelijkheden 
- ruimte om eigen ideeën te ontplooien
 
Herken jij jezelf in dit profiel? En zoek je een inspirerende werkomgeving om jezelf verder te ontwikkelen? Stuur je motivatie en CV naar peter@michelsbv.nl, ter attentie van Peter Michels.
* Verplichte velden