10 mei 2019

Annika Lunenburg

Na meer dan 11 jaar werkzaam te zijn geweest bij Michels Administratie & Belastingadvies, gaat Annika ons kantoor verlaten.
Annika is als stagiaire bij ons kantoor gestart en heeft een groot aandeel in de ontwikkeling van ons kantoor gehad tot aan de rol van supervisor die zij ondertussen vervult. In deze 11 jaar heeft zij alle facetten van het vak gezien, dit zal een belangrijke pijler zijn in haar nieuwe functie. Zij wordt docent op de Hogeschool Rotterdam op de Accountancy opleiding.

Wij zijn dankbaar voor de tijd die Annika bij ons heeft doorgebracht en zullen haar zeker gaan missen. Daarentegen gaan de werkzaamheden natuurlijk gewoon door op de dezelfde wijze.

Diverse taken en werkzaamheden werden reeds voorbereid door haar collega’s, zodat zij al goed bekend zijn met Annika d’r cliënten. Daarnaast zijn in onze administraties en elektronische cliëntdossiers lopende en toekomstige werkzaamheden goed vastgelegd zodat we voor een geruisloze overgang kunnen zorgen. Vanaf volgende week zullen we intern ook haar werkzaamheden verder verdelen. Vooral voor haar clienten die zij periodiek (maand/kwartaal) bediend zullen wij in eerste instantie een nieuwe clientbegeleider benoemen. Hierover volgende week meer. De loonadministratie zal vanaf juni voorlopig weer door Peter Michels worden gevoerd.

Voor de interne processen hebben wij reeds eerder dit jaar een nieuwe office assistente aangesteld (Annelien) Annelien zal de komende periode dus meer van zich laten horen.

Annika start haar nieuwe uitdaging al op 1 juni a.s.. Wij wensen haar uiteraard heel veel succes en geluk toe. We dragen Annika een warm hart toe en kijken met een positief gevoel terug op de afgelopen 11 jaren. Wellicht kan Annika in de toekomst haar steentje aan ons kantoor blijven bijdragen door goede studenten op te leiden en de pareltjes richting ons kantoor te sturen.