24 januari 2019

Office assistent(e) / administratief medewerk(st)er (m/v) (16-20 uur)

Ben jij op zoek naar een leuke en uitdagende baan bij een vooruitstrevend administratie en belastingadvieskantoor? Hou je van interactie met mensen? Wil je werken bij een koploper in het vakgebied en niet achterblijven bij de nieuwste trends? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Kenmerkend voor ons kantoor is de zeer pro actieve klantbenadering en interactie met onze klanten. Wij zijn betrokken bij onze klanten en altijd op zoek naar meerwaarde.


Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een:

 

Office assistent(e) / administratief medewerk(st)er (m/v) (16 - 20 uur per week)


Werkzaamheden in deze functie zijn onder andere:

  • - Ondersteuning dagelijkse gang van zaken op kantoor
  • - Administratieve ondersteuning
  • - Telefonische ondersteuning
  • - Ontvangst bezoek
  • - Ondersteuning beheer website/nieuwsberichten en nieuwsbrief
  • - Aanmaken en onderhouden klantdossiers
  • - Ondersteuning bij voorbereiding en afwikkeling werkzaamheden collega's

Wij bieden:

  • - een afwisselende baan
  • - een prettige werkomgeving
  • - goede interne opleidingsmogelijkheden
  • - goede arbeidsvoorwaarden
  • - doorgroeimogelijkheden


Heb jij:

  • - MBO+ niveau 
  • - ervaring met klantsystemen
  • - goede beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift
  • - positieve energie
  • - een dienstverlenende instelling
  • - iets met cijfers
  • - zin om ertegenaan te gaan
  • - een hands on mentaliteit


Ben jij:

  • - goed gemotiveerd
  • - persoonlijk ingesteld
  • - servicegericht
  • - positief ingesteld
  • - gedreven
  • - assertief
  • - een echte teamplayer


Pas jij goed bij ons bedrijf? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en CV naar peter@michelsbv.nl ter attentie van Peter Michels  of solliciteer via onderstaand formulier.

* Verplichte velden