‘Meteen vanaf de kennismaking met Peter Michels en de medewerkers van Michels Administratie & Belastingadvies is de samenwerking prettig en professioneel. Ze adviseren op een open en eerlijke wijze. Ook tonen ze persoonlijke interesse. Top! De kennis op het gebied van administratie, boekhouding en belastingen is up-to-date en het proactief meedenken in geval van nieuwe ontwikkelingen maken de gesprekken altijd erg prettig. Bedankt!'
Maarten van Vliet, Directeur
‘Wij zijn zelf een klein kantoor en hebben een persoonlijke aanpak. Op deze manier kan ik altijd de opdrachtgever te woord staan en weet ik wat er speelt in de markt. Daarom herkennen wij onszelf goed in Michels Administratie & Belastingadvies. Peter Michels staat zelf aan het roer. Hij is altijd bereikbaar en beschikt over parate kennis. Michels is voor ons niet alleen alleen een belasting- en administratiekantoor, maar zeker ook een goede sparringpartner. Vraagstukken zijn op verschillende vlakken bespreekbaar en we krijgen goede oplossingen aangereikt.’
Richard Goud, Directeur
‘Begin 2012 zijn wij overgestapt naar Michels Administratie & Belastingadvies. Wat een verademing, een meedenkende organisatie, de overstap meer dan waard!'
Arjen Tilro, Directeur
‘Michels Administratie & Belastingadvies behartigt al vele jaren onze financiële belangen, zoals controle van onze financiële administratie, salarisverwerking, jaarverslagen en fiscale aangiftes. Dit gaat naar volle tevredenheid. Met het gehele team van administratiekantoor Michels is het altijd prettig samenwerken.’
Frits Cornelisse, Directeur
‘Ik werk graag met Michels Administratie & Belastingadvies. Om te beginnen, omdat Peter Michels de eerste boekhouder is die goed kan uitleggen waar een jaarrekening allemaal uit bestaat. Dat was na drie boekhouders wel een verademing. Wat ik prettig vind aan onze samenwerking is dat wij duidelijke werkafspraken hebben over wat Michels doet en wat ik zelf doe. Ik kan altijd terecht voor vragen, overleg of advies en word direct geholpen. Op elk moment heb ik ook goed inzicht in mijn financiën van diverse projecten. Het geeft mij financiële rust en zekerheid om te weten dat het allemaal goed geregeld is.’
Liesbeth de Boer, Directeur
‘Ik waardeer hun vriendelijkheid en enthousiasme en ik vertrouw ze volkomen. Ze geven me goede adviezen.’
Jean Marc Bilderbeek, Directeur
‘Een paar jaar geleden heb ik het bedrijf van mijn vader overgenomen. Op dat moment was ik ook op zoek naar een accountant die aansloot op onze ideeën over hoe je met mensen omgaat. Onze keuze viel op Michels, want Michels’ ideeën sluiten op die van ons aan: een vast contactpersoon, een professionele werkwijze en een goede begeleiding. Wij hebben onze volledige bedrijfsadministratie uit handen gegeven, zodat wij ons kunnen richten op het geven van autorijles. Ik kan nu bij wijze van spreken de administratie in een schoenendoos afgeven, maar ook via internet is dit mogelijk. Bovendien geeft Michels regelmatig tips over belastingvoordelen. Voor de jaarlijkse kosten ontvangen wij maandelijks een factuur. Wat ons betreft is de samenwerking met Michels geslaagd.’
Leendert Goedgebuure, Directeur
‘Ik heb bij Michels nu al een paar jaar mijn administraties ondergebracht. Daar hoef ik nu niet meer over na te denken of naar om te kijken. Een zorgeloos gevoel geeft dat. Ik heb natuurlijk wel geregeld contact met de mensen die daar voor mij werken. De kernwoorden die mij dan te binnen schieten, zijn: prettig, perfect en professioneel. Bovendien krijg ik ook nog eens veel waardevolle adviezen en tips die mij al heel wat geld hebben opgeleverd. Dankzij Michels kan ik doen waar het echt om gaat: ondernemen.’
Jaap Pleit Zappey, Directeur